Betalning via faktura

Fakturor skickas ut den 20-25:e varje månad. Det finns olika betalningssätt - vanlig faktura, autogiro eller e-faktura. Se Våra betalningssätt för mer information.

Får du en påminnelse trots att du har betalat din faktura ber vi dig kontrollera att du har angivit korrekta uppgifter vid inbetalningen. Har du betalat de senaste dagarna, och alla uppgifter är korrekta, kan du bortse från påminnelsen. Om du har tappat bort fakturan, eller om du inte fick den av någon anledning, kan du logga in på Min sida för att se dina senaste fakturor, betala och ändra faktureringsadress.

Om du vill ha hjälp med att läsa din faktura hittar du en interaktiv videoguide genom att klicka på bilden nedanför.

Om beloppet skiljer sig från föregående faktura:

Har du ändrat ditt abonnemang, till exempel om du har uppgraderat eller minskat ditt utbud blir du fakturerad för en något längre period än vad du är van vid, och därför är beloppet något högre denna månad.

Har du lagt till eller tagit bort en produkt kommer beloppet även då att skilja sig från föregående betalning.

På fakturan specificeras vilka produkter och perioder du betalar för.

 

Om du har ytterligare frågor om din faktura ber vi dig kontakta kundservice på 0770 27 27 00.

Fick du svar på din fråga?

Vad letar du efter? Lämna gärna en kommentar – med dina inspel kan vi göra hemsidan bättre. Vi läser alla kommentarer, men då vi inte svarar på några meddelanden här ber vi dig att utelämna personlig information, så som telefonnummer och e-postadress. Tack för hjälpen!